מנעולן בקריות אלפא

בניגוד לטכנאי טלוויזיה, כשאתם צריכים להזמין מנעולן בקריות הוא צריך להגיע כמה שיותר מהר. אז הנה כמה דברים שצריך לבדוק לפני שתזמינו מנעולן באזור קריות, חיפה והסביבה.

האם למנעולן יש המלצות מלקוחות קודמים? לפני שאתם מתחילים לחפש מנעולן בקריות, אין כמו המלצות מקרובי משפחה, חברים או אפילו שכנים שכבר הזמינו פורץ מנעולים בעבר ולשאול אותם לטיב איכות השירות שקיבלו. היום ניתן לחפש גם חוות דעת מפורטות אודות מנעולנים בקריות בפורומים, בקבוצות בפייסבוק ועוד. אם תחפשו לדוגמא מנעולן בקריות בגוגל, תוכלו לקרוא חוות דעת והמלצות רבות על אלפא מנעולנים, שמשרדם הראשי בקרית מוצקין.

אוקיי, מנעולן בקריות אבל האם הוא מוסמך? לידיעתכם מנעולן במדינת ישראל חייב להיות בעל תעודת הסמכה, כלומר איש מקצוע שעבר קורסים מקצועיים והשתלמויות לגבי חידושים שונים בשוק. תשתדלו לא להזמין מנעולן בקריות שלמד את "המקצוע" מחברים או משפחה.

האם המנעולן מנוסה? כיום פועלים בישראל מאות מנעולנים, בתוכם כאלה עם עשרות שנות ניסיון וגם צעירים שעדיין לא השתפשפו מספיק. אלפא מנעולנים בקרית מוצקין בעלי ניסיון של עשרות שנים בתחום פריצת דלתות באזור קרית אתא, קרית ביאליק, קרית מוצקין, קרית ים וגם קרית חיים. מנעולן שאינו בקיא מספיק ברזי המקצוע עלול לבצע עבודה באיכות נמוכה, לחפף ולעגל פינות בכוונה או לטעות ולהתקין משהו לא כשורה שלא בכוונה.

מנעולן בקריות בין שירותינו:
– מנעולן בקרית אתא
– מנעולן בקרית ביאליק
– מנעולן בקרית ים
– מנעולנים בקרית חיים
– מנעולנים בקרית מוצקין
– פריצת דלתות בחיפה

מנעולן אלפא – שדרות ויצמן 44, קרית מוצקין
חנות: 04-8714963
נייד: 052-2795182
דוא"ל: yossibac@bezeqint.net

<span dir=rtl>4תגובות ל‘מנעולן בקריות אלפא’</span>

Add yours

  1. מדובר בבחור מקסים. הוא אמר לנו מה לעשות דרך הטלפון וזה עזר לנו לפתור את הבעיה.

    אהבתי

  2. רק מחמאות! הגיע בזמן ועשה את העבודה ומעבר. בחור נחמד ונעים. לגבי המחיר, לא עשיתי סקר שוק, אבל נראה כי המחיר הוגן.

    אהבתי

  3. שירות מעולה, מקצועי ואדיב. תיקן בדיוק מה שצריך ומיוזמתו אף סידר שהדלת לא תשתפשף ברצפה.

    אהבתי

  4. רציתי להמליץ עליו בחום! אמרתי לו מראש שהדלת היא של רב בריח, הסתבר שזה דלת אחרת עם מנעול מסוג קצת יותר יקר אבל הוא בא לקראתי והשאיר את אותו המחיר. הוא היה מאוד מקצועי והגיע בזמן.

    אהבתי

מנעולן בקריות - חוות דעת

ליצור אתר או בלוג ב-WordPress.com

למעלה ↑